niedziela, 21 sierpnia 2016

.... ogromny skrót

Wiem, że dawno nie pisałam, wiem, ze utonęłam, w życiu, w politycy, w P ......
Wiem też, że zawiodłam Er, bo już jakiś czas temu obiecałam a nie dotrzymałam. Mam nadzieję, że Prezes wybaczy - wyrażam skruchę.
Najważniejsze - ze zdrowiem ok :)
Jestem po kolejnej manifestacji, wiec była masa pracy, biegania i załatwiania.
Później były u mnie przyjaciółki i było wspaniale, gadałyśmy, piłyśmy i byłyśmy na karaoke. Było wspaniale ale zbyt krótko, tęsknie za nimi :( 
W międzyczasie wyjazdy - Poznań, Warszawa, Poznań, wszystko związane z KOD.
Firma - ruszyło się, czekam na decyzje UP w sprawie dofinansowania. Facet u którego mam wynająć lokal perfidnie ukradł pomysł wiec szukam też innej lokalizacji. Ludzie to jednak świnie są. Nie ogarniam tego, jak można ???? Po raz kolejny stwierdzam, że nie jestem z tego świata.
Trudna rozmowa z A - czy nadal go kochasz ? czy chcesz żeby wrócił? jestem tu i poczekam. Jestem i będę gdy tylko zapragniesz..
uffff
A co z P ? nadal go kocham, nadal tęsknie i nadal czekam na jego - chce wrócić. Czy go widuję ? tak, raz po raz, zbyt mało, zbyt krótko żeby sie nacieszyć. Nie wydaje mi sie, że jest szczęśliwy a przecież mówił, że chce. Wiec chyba nie jest. Er powiedzial jakiś czas temu - kochaj go, jesli wróci to ok jesli nie tzn, że nie bylo warto. Czy coś w tym sensie. Czekam, w czekaniu jestem na prawdę dobra Erku.
Szykuję się do remontu mieszkania, marzy mi się taka prawdziwa moja sypialnia. Co jeszcze ? zrobiłam sobie sesję zdjęciową


więcej drastycznych nie dam :)
Pozdrawiam cieplutko <3



9 komentarzy:

  1. zdrowie w skrócie, firma w skrócie, polityka w skrócie, P też na skróty... życie na skróty, tylko co z niego masz w pełni, skoro wszystko w nim na skróty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sza, w pełni to żyłam z P, teraz.... tylko skróty

      Usuń
    2. czyżby? mam wrażenie, że ciągle żyjesz przeszłością, a życie toczy się tu i teraz... nie wczoraj, nie jutro, dziś jest Twoje życie, warto się z niego okradać?

      Usuń
  2. No jesteś.
    Dobrze że jesteś.
    Bo wiesz że Cię nie ma...
    Wiesz- ja doskonale rozumiem ucieczki. Kiedy człowiek się gubi.. szuka.. patrzy ... smakuje ... próbuje.. parzy się , czasem mu się coś spodoba.

    Nie podobała mi się ta polityka
    Znam Cię.
    O ile ucieczki rozumiem. Tak nie potrafię zrozumieć zatracenia.
    Zatracilas się w tym co bardzo mnie martwi. Kiedy pytam co u Ciebie - nie pytam o sytuację w kraju. Kiedy będę chciała to wiedzieć włączę wiadomości.
    Tęsknię.
    Też jestem dobra w czekaniu.
    Tylko ja wiem ze mam na kogo. Na Ciebie.
    A Ty ?
    Na co czekasz ?
    Na chwilę dla Ciebie ?
    Bardzo go szanowalam. I lubiłam.
    P.
    Ale teraz tylko utwierdzam się w przekonaniu ze jest bardzo wygodny.
    Baaardzo.
    To nie miłość kiedy swoim zachowaniem odbiera się szacunek drugiej osobie.
    Wkurwiona jestem. Po prostu.

    Porozjezdzaly się Wam piorytety.
    Wyjdziesz z tego mocno obita.
    O on Cię nie podkłada.
    Dlaczego ?
    Bo już teraz o tobie nie myśli.
    Ściskam .

    OdpowiedzUsuń
  3. no nareszcie
    zdjęcia ładne choć smutne, tyyylko? czy smutne zdjęcia mogą być ładne?
    w twoje sprawy się nie mieszam, ale wiesz, polityki nie cierpię jak mało kto, no ale jeżeli to ma być dla ciebie odskocznia od pieprzonego pe? lepsze to niż siedzenie i rozmyślanie, mam nadzieję że to jak i tęsknota za pieprzonym pe ci przejdzie
    za fajna dziewczyna z ciebie na jedno i drugie
    a co to za tajemnicza nowa postać A?
    i jak dla mnie za dużo tu tego er
    pisz co u ciebie częściej, widzisz że wszyscy czekamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Straszne, że facet ukradł Twój pomysł! Ale niektórzy ludzie nie liczą się z innymi, to przykre. Trzymam kciuki za decyzję z UP.

    Ładne foty!

    Clara

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tęsknię. Powinnyśmy przynajmniej dwa razy w roku się spotykać.. Marzenie :)
    Kochana martwię się o Ciebie... Ta cała polityka, to bagno a Ty w nie weszlas i poplynełaś.. Za bardzo.. Potrzebny Ci detoks. Mam nadzieję że gdy pojawi się Coca cola zmienią Ci się priorytety i to on będzie najważniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny jak dobrze że jesteś :))))))
      Czytaj Kurczak czytaj !
      Ściskam.

      Usuń
  6. jakie sexy foty;) zazdraszczam;)))))

    OdpowiedzUsuń