sobota, 16 kwietnia 2016

Kolejny dzień


Dzień pędzi za dniem, nawet nie wiem kiedy. trochę też chorowałam. Wiem wiem....zaniedbuje wiele osób i spraw, ale jak to się uspokoi to wszystko wróci do normy. Ukazał się też mój pierwszy wywiad w gazecie na cała stronę, a 21.04 wywiad w tv. Mam tremę.
Dziś rozdawaliśmy zaproszenie na naszą pierwszą manifestację, za tydzień, czyli 24 - ZAPRASZAM !!!!
I tak chodziliśmy po ulicach uśmiechając się do ludzi z takim mega pozytywnym nastawieniem. Tak "spacerując" pomyślałam, że fotka musi być dla Er.
 ......bo jak nie jak tak, w końcu sukienka :)

9 komentarzy:

  1. zwolnij kobieto, bo cię ten galop rozbije o mur, który wyrośnie nie wiadomo skąd, nawet nie zauważysz kiedy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może zamień z "nie mogę" na "nie chcę"... wtedy strach będzie mniejszy...

      Usuń
  2. Strasznie Cię kocham <3 wkurwia mnie to... wkurwia wiesz że tak, ale rozumiem Cię. Wiem ze Ciebie już nie zatrzyma. I czekam na Ciebie cierpliwie aż do mnie wrócisz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie Cię kocham <3 wkurwia mnie to... wkurwia wiesz że tak, ale rozumiem Cię. Wiem ze Ciebie już nie zatrzyma. I czekam na Ciebie cierpliwie aż do mnie wrócisz.

    OdpowiedzUsuń
  4. No jak nie jak tak
    Sukienka cudna jak i zawartość. No i róże. Czy może być coś piękniejszego?
    Tylko na miłość boską zostaw tą politykę. Proszę cię.
    Czy to świadome działanie czy przypadek ale to pierwsza notka w której nie występuje pe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też myślę że powinnaś zwolnić.. Ale wiem dlaczego to robisz, dlatego rzuciłaś się w ten wir... Tylko nie oddaj się tej polityce cała :)
    A ja poczekam, kiedy będziesz miała więcej czasu dla mnie... Umiem czekać..

    OdpowiedzUsuń