środa, 27 kwietnia 2016

jutro 7






Jutro minie 7 miesięcy, postanowiłam dziś wstawić notkę bo jutro... no nie wiem, o której wrócę.
Jesteśmy po 1 manifestacji, poszło super biorąc pod uwagę inne wydarzenia w tym samym czasie w mieście, zwłaszcza żużel, na który ludziska walą bez względu na to czy zimno czy ciepło. W sumie nawet im się nie dziwię, tzn dziwiłabym się gdybym widziała to tylko w tv ale, że kilka razy byłam na żużlu to uuuu jest adrenalina :) Jak już wspomniałam jestem po 1 manifestacji i jutro hm ekipą idziemy przy winie ja obgadać. A że ekipa z nas dość zgrana czyli 2 kobiety i 7 panów to podejrzewam, że będzie też masa śmiechu.
7 miesięcy, matko jak zleciało aż nie do wiary. Ile ja łez wylałam, jak dusza bolała i jak chciało wyrwać serce. Jak nie mogłam uwierzyć w to co się stało. Jak dziś ? na pewno już uwierzyłam, a reszta ? po prostu nie myślę o tym, nie mam czasu.


 To jutro kiecka, szpilki (bez pończoch), bez kluczyków do auta idę hm trochę poszaleć :)

8 komentarzy:

  1. a kiedy go znajdziesz? w sensie ten czas? tak kontrolnie pytam zanim cię jakiś zawał dopadnie, albo wylew;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem sza... nie wiem. Póki co się na zanosi. Dzis zrobiłam w końcu krok w kierunku otworzenia firmy.

      Usuń
    2. o i taką informację to ja mogę codziennie słyszeć ;)

      Usuń
  2. Zdjęcie ...ekhm... Zdjęcie na danej górze mnie bardzo zdekoncentrowalo. Zbilo z tropu, wpedziko tam gdzie być nie powinnam a już napewno bez mężczyzny.
    Nie rób mi tego więcej . Gdyż chyba wiesz że na punkcie zdjęć mam pierdolca .
    Nie zatrzymam Cię. Nawet nie chce. Biegnij przez bo sama wiesz jaki rodzaj adrenaliny daje Ci szczęście. Jeśli Ty jesteś szczęśliwa to ja też.
    Mówiłam ze będę dopóki to z Ciebie nie wyjdzie.
    Teraz jak zostały tylko resztki poczekam na swoją kolej.
    Tylko Kuzwa pamiętaj że jak już zostaniesz tym ministrem o moich borowikach. Jeden z brodą. Bo Ci nie daruje ☺ kocham Cię Kurczaku❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie, hm pro po zapotrzebowania, o którym rozmawialysmy :)
      Ej zawsze o Tobie będe pamietać ale.... wiesz co myslę o politykach :)

      Usuń
  3. zdjęcia oba dają po zaworach
    a ta parada to co to bo można by wszystko pomyśleć :)
    7 miesięcy, to tyle co nic, a ile by nie minęło i tak się tego nie pozbędziesz
    ile to łez wylałaś, no właśnie, ile? a patrząc na Ciebie myśli się jaka twarda dziewczyna,

    OdpowiedzUsuń
  4. ile łez ? hm, ile chusteczek, mokrych poduszek, mokrych dłoni... sama nie wiem, ale wiele, zbyt wiele. Nie jestem twarda, to kamuflaż, maska, która tylko raz po raz w samotności spada.
    PS. To Polonez na manifestacji :)

    OdpowiedzUsuń