piątek, 27 maja 2016

8 miesięcznica



8 miesięcy - od kilku dni mam mega doła, jestem nieszczęśliwa, i to jest odpowiedź na wszystkie pytania. Nieszczęśliwa, samotna choć w tłumie i ......... żałosna. Dobrze to określa Eliola, dwie żałosne kobiety. Dwie kobiety, które kochały, kochają i pewnie będą kochać. To te miłości na całe życie o których inni marzą a nas zabijają. Gdzie duma ? godność ? pfff  Mam to gdzieś bo pragnę tylko jednego - cofnąć czas. Wiem, że się nie da, tyle że bez niego nic nie ma sensu. Tęsknię za jego obecnością, dotykiem, zapachem....
Od 4 nie śpię, za oknem aura odzwierciedla mój nastrój - szaro, pada... Dziś z naszą grupą mamy wyjazd - ognisko a jutro spływ. W sumie to najchętniej bym się zakopała w łóżku i..... no właśnie co ? umarła ?
 

7 komentarzy:

  1. nieszczęśliwa - tak
    smutna - tak
    ale żałosna? proszę Cię, przestań, to nie jest żałosne,
    powiedzieć Ci co to jest? dla mnie, dla mnie to to jest piękne, tak, piękne, to dowód na to że są jeszcze ludzie którzy potrafią kochać, tak
    zastanawiałem się ostatnimi czasy skąd bierzesz siłę na pracę i tą politykę, i osobiście to nawet trochę Ci zazdrościłem że ją masz, wiesz co? chociaż znasz mój pogląd na temat polityki, chociaż tyle razy cię przed tym przestrzegałem to powiem Ci rób to, w tej chwili musisz mieć coś co Cię oderwie od tych czarnych myśli, coś co Ci pozwoli o nim zapomnieć
    a odpowiedź na ostatnie pytanie? dziwnym zbiegiem okoliczności znalazła się wczoraj u mnie,
    nie, nie boję się o Ciebie, wiem że twoja dusza to przetrwa, wiem że twoja dusza jeszcze ma coś do zrobienia, wiem że taka dusza, pełna miłości nie może tak szybko zabrać się z tego świata, co by wówczas na nim zostało? nic
    nie wstydź się tego że kochasz, to wspaniałe - nie żałosne

    a pe to kutas, naprawdę, kutas złamany, wiem że ci się to nie spodoba ale jakbym miał gdzieś kiedyś okazję go spotkać to mu to powiem, powiem i nakopię mu do dupy

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteście obie niepoważne. Wy żałosne? Chyba żartujesz. Zakopuj ten dół bo jak nie to wsiade w pociąg

    OdpowiedzUsuń
  3. jeżeli bez niego nic nie ma sensu, to jakim cudem miało sens z nim? przecież to my ksztaltujemy sens naszego życua, nadajemy mu go...

    OdpowiedzUsuń
  4. Echh.. Jesteśmy żałosne, bo nie potrafimy się pozbierać :( może to będzie jakieś pocieszenie dla Ciebie ja jestem bardziej. Wiesz dlaczego.
    Doszło do tego że nawet na swój motocykl się obrazilam. Stoi biedulka i kurz ją pokrywa

    OdpowiedzUsuń
  5. Izu Izu
    Mogłabyś powiedzieć tej pani powyżej że organy i sprzęty nie używane zanikają więc o ile w temacie organów to nie ale jeżeli chodzi o sprzęta to możemy polatać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka ze mnie pani jak.. I Królewna Ścieżka. Eljola wystarczy. Jakoś brak chęci i czasu na latanie. Moja lalunia musi poczekać, być cierpliwa. Ale dzięki za propozycję :)

    OdpowiedzUsuń