niedziela, 10 stycznia 2016

Oczy




Jestem zmęczona, smutna, Wczorajszy power wyparował ze mnie. Byłam na manifestacji. Ludzie podchodzą, usmiechaja sie i ja do nich też. Zrobiłam sobie zdjęcie z Małgosia Ostrowską. Pokazałam dziewczynom. Zdjęcie ok, ale oczy.... strasznie smutne jak to Emilka powiedziała. Cóż, podobno oczy są zwierciadłem duszy a ja nie mam ostatnio powodów do radości. Anusiak mówi, że będziemy jeszcze z Eliolką szczęśliwe, że zawsze coś dzieje sie po coś. Noż kuźwa Ten u góry musiał mieć jednak zajebisty powód żeby nam tak dokopać. Albo zrobił tak, bo stwierdził, ze my swój limit wyczerpałyśmy i teraz tamtym trzeba dać. Er ma rację, nie ważne kto jest łajza, czy facet czy kobieta., ale też mówią, że jak suka nie da to pies nie weźmie, eh.
Chwyciły mnie dziś nerwobóle, cholernie boli i utrudnia oddychanie, Kasia mówi idź do psychiatry, wygadasz się. Ale po co ? gadam z Kasią, gadam z Eliolką i gadam tu. Niepotrzebna mi kolejna osoba. Kiedyś jak P zabrali to byłam u psychiatry, cały czas ryczałam i skierowała mnie na 2 tyg do szpitala. Nie pojechałam. Po co mam wiec iść ? bez sensu.
Od tygodnia nie dzwoni, od tygodnia nie mam od niego meila. Nawet nie wiem czy żyje,czy wszystko u niiego ok.Idę się połozyć


2 komentarze:

  1. Ech :( Ja też mówię, że trzeba lekarza. Dlaczego nas nie słuchasz? :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo to uparte Kozlatko jest.
    Ale nie martw się, gdyby którejś z Nas, cokolwiek sie w głowie porobiło- byłaby pierwszą która by Nas zaciegneła do tego od głowy. Wołem. W sumie to sie zastanawiam czemu jeszcze mnie tam nie wysyłasz. ;) W kurzona byłam na ta Twoja polityke, ale... teraz sie ciesze że ją masz, bo na tych manifach jestes właściwym człowiekiem na właściwym miejscu. I szukaj mi tam jakiejś w stolicy, a jak nie to mam to w dupie, sama ją zorganizuj ;) Ja Ci pomoge hasła pisać. Bo pózniej wiesz... idziemy na piwo, wiesz do kogo ;)

    OdpowiedzUsuń