piątek, 22 stycznia 2016

Złość











Dziś dzień złości chyba. Jestem zła, strasznie zła.... Nie, nie nienawidzę P ale jestem na niego bardzo, bardzo zła. Jestem zła, że mnie zostawił, że jest egoista bo myślał o sobie i swoje dobro, szczęście postawił wyżej niż mnie, moją miłość, oddanie, wszystko co mu z siebie dawałam przez te lata. Jestem zła, że swój wolny czas, który dla mnie był tak cenny nie spędza ze mną tylko z nią, ze przestał uczestniczyć w moim życiu, ze przestał mnie kochać a pokochał ją. Że być może niedługo będzie już miał więcej tego wolnego czasu ale to z nią będzie go spędzał, że z nią pojedzie do spa, na wczasy, pójdzie na zakupy czy do zoo. Jestem zła, że nie zadzwoni, nie oddzwoni, nie napisze smsa.
Jestem zła bo to ja do cholery zasłużyłam sobie na to szczęście a nie ona. I ją nienawidzę i życzę jej wszystkiego najgorszego i chce aby cierpiała tak jak ja.
A poza tym jestem zła na swoja bezsilność i na to, że tyle złości we mnie .


2 komentarze:

  1. Dobre. Powiem ci że może się oburzysz może zdziwisz ale się uśmiechnąłem jak to przeczytałem.
    Bardzo dobra reakcja. Bardzo dobra. Wiesz że ja swego czasu śpiewałem obraźliwe piosenki na kogoś kto mnie zostawił ;) Spróbuj, może ci się spodoba. Słyszysz na ten przykład jakąś melodię i do niej śpiewasz sobie coś a w refrenie może być np "p to ..... p mnie zostawił".

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuję, zwłaszcza jak będe znów zła

    OdpowiedzUsuń