wtorek, 26 stycznia 2016

Randka i obcy







Cały dzień o tym myślę, w sumie nie mogłam się doczekać kiedy zasiądę w fotelu ( fotelu P) i napiszę co mi chodzi po głowie. Może to przez te czerwone paznokcie u stóp ?
Jak wyglądają randki osób dojrzałych ??? Na pewno są inne niż gdy ma się naście lat, 20, 30...  Dlaczego ? cóż, inaczej postrzega się świat, w dojrzałym wieku człowiek już ma swój bagaż doświadczeń, często rany, które ciężko się zabliźniają lub zabliźniły, nie patrzy jak za młodu, że świat stoi otworem i "mogę wszystko".  Jest też świadom swoich mankamentów - wiadomo, że i z wiekiem ciało się zmienia. Decyzja o nowym związku jest albo raczej powinna być przemyślana, rozważna.... gdzie tu spontan ?
Ale powróćmy do randki. Jak to wygląda ? trzymanie za ręce? pierwsze nieśmiałe (?) pocałunki ? pierwszy seks ? Weźmy mnie - 17 lat związku z P. Przez te wszystkie lata jego pocałunki, jego dotyk, seks z nim. Znał mnie, moje ciało chyba lepiej jak ja sama. Wiedział jak reaguję, wiedział co lubię, wiedział jak doprowadzić mnie do stanu gdy "dotykam gwiazd". Wiem, ze ogromne znaczenie miało tu moje uczucie bo człowiek gdy kocha to inaczej reaguje. I pojawia sie nowa osoba i co by tu nie mówić - obca. Pocałunek ? hm na pewno inny, dotyk - tez obcy, seks ? kuźwa jak to jest ? to nie nowa para spodni, która się wciąga na tyłek. To OBCY, który wkracza w Twoje (moje) życie. A ja ? chyba boje się tego.

6 komentarzy:

  1. Mam to samo ;)
    Co by tu więcej? Nie pomogę ci w znalezieniu odpowiedzi. Ale możemy poszukać razem/wspólnie. Oczywiście dla dobra nauki ;) i dla dobra tej nauki rzucę nawet czosnek.
    Julia na balkonie - wyśmienite ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Julcia wymiata. To po pierwsze. po drugie, co tu za insynuacje.. ? Halo ! Rycerzu !! ja poprosze o jakies wyjaśnienie, bo to co napisane wyżej jakieś nie rozczytliwe dla mnie jest no. Wiesz że mam problem wielki z interpretacją. Ps Malutka... Ty wiesz.. nie wszystko co nowe jest złe, nie wszystko co nowe jest straszne, czasem te nowe... jest naprawde piekne. Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana ! Aaaa napiłabym się. Z Toba.

    OdpowiedzUsuń
  3. No co?
    Człowiek się poświęcić chce dla dobra nauki a tu mu niektórzy wbijają szpilki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chwila czy ja dobrze zrozumiałam? Er chcesz sprawdzić z autorką bloga jak wyglądają randki dojrzałych? ;)

    OdpowiedzUsuń