niedziela, 17 stycznia 2016

Tango






Przeczytałam dziś coś o sobie, czytałam, czytałam..... i czytałam. A potem wróciłam do swojego bloga, do notki, która zainspirowała Er do napisania o mnie i znów czytałam, czytałam.... i czytałam.
 I tak jak ogromne wrażenie zrobił na mnie jego wpis, tak w swoim nie znalazłam nic nadzwyczajnego, nic co mogło by poruszyć czytającego. Ale pewnie tak jest, ze ktoś "z boku" widzi wszystko wyraźniej. To jak ktoś, kto patrzy sercem jest wrażliwszy na smutki i radości.

A to jest po prostu piękne, mogę słuchać i patrzeć godzinami



Pamiętasz ją,
dom ze szczęścia się trząsł,
raj wpleciony w warkocze, tańczące co dnia.
Obcięłaś je,
zagubiły się gdzieś,
tak jak twe ideały, co dziwnie staniały.

Ref:
Nie zabij jej
tej dziewczynki co w tobie jest,
tej, co wierzy ze w ludziach są jeszcze dobro i sens./x2

Zrobisz jak chcesz,
z tobą czy bez,
ten wyścig szczurów będzie trwał.
To twoja twarz i życie i czas,
lecz mówią twe oczy, że płaczesz po nocach.

Ref:
Nie zabij jej
tej dziewczynki co w tobie jest,
tej, co wierzy ze w ludziach są jeszcze dobro i sens./x2

2 komentarze:

  1. W coś trzeba wierzyć. A wiara w to że są jeszcze ludzie którzy mają w sobie dobro pomaga żyć. A że wierzę że w tobie jest tego dobra jeszcze wiele więc mi żyć łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jest wiele dobra w tej malutkiej osóbce :) Ale muzykę może wrzuć czasem weselszą :)

    OdpowiedzUsuń