środa, 23 grudnia 2015

Jutro Wigilia






                                                    Życzenia dla P

    
            Kochanie, życzę Ci zdrowych spokojnych świąt i bogatego Gwiazdora. Szczęścia ? tylko ze mną. Wybacz tę szczerość. Objadaj się, odpoczywaj....... i wspomnij mnie.


                                                                                  Twój Bubolek



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



W sumie tak na prawdę dziś zdałam sobie sprawę, że jutro Wigilia i to u mnie !!! Jestem w czarnej dupie. Ubrałam choinkę, pije piwo. Co ma być to będzie.Nastawie budzik, wstanę po godzinie spania i zrobię... chyba. Po co mi te świeta ????? kurwa mać, na bank będę ryczeć. Takie tam pojebane życie. Życzę  wszystkim Wesołych Świat - przynajmniej u niektórych niech będę. I tych 7 cudów, punkt po punkcie.

4 komentarze:

  1. Znów mam łzy. Tak strasznie się martwię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się Grażka. Świetuj i ciesz się rodziną w komplecie

    OdpowiedzUsuń
  3. Obys znowu miala te swoje 7 cudow swiata :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mam świętować kiedy myślami jestem z Wami

    OdpowiedzUsuń