środa, 2 grudnia 2015

Przemyślenia







Podczas tego mojego wkurzania sie na politykę, na to co sie teraz dzieje, poznaję mase ludzi z jednej i drugiej strony "barykady". O tych drugich nie chce mi sie nawet pisać. Wiec może o tych bliższych mi politycznie.
Marek - bardzo inteligentny facet, wiele lat pracowal na placówkach zagranicznych. Dzieci ma poza krajem, byłą żone też. Starszy ode mnie chyba o 20 lat. Ostatnio poluźniłam z nim kontakt gdy zaczął hm świntuszyć i podpisywać się - Twój zalotnik. Dam mu wiec trochę wydechu, choć to jest chyba typ - gawędziarz - erotoman. W tym wieku to raczej na pewno :)
Dawid - hm, poznałam go niedawno na KOD, pisalismy do siebie, potem spotkalismy się na spotkaniu w Poznaniu. Tłum ludzi i jakos nie mielismy szansy pogadać na osobności. Fajnie mi się z nim pisze. I 10 lat młodszy, sam. 5 miesiecy temu rozstal się ze swoja partnerką. Jedziemy jutro ekipa do Warszawy wiec pewnie bedzie czas pogadać w realu. Lubię go, taki zapaleniec, walka o demokrację, wolność... Aha i umówił sie ze mna, ze skoczymy na jakąs kawę i obiad tam, i że bedzie mnie pilnował. Nieeee, nic z tych rzeczy. Cały czas w sercu i w głowie mam P, zastanawiam się czy znajdzie czas zeby wypić ze mną kawę. Wiem, ze będzie cholernie bolało ale tak bardzo pragnę go zobaczyć. Nie wiem czy mieszka sam, nie wiem czy sypia z tą drugą, praktycznie nie mam z nim kontaktu. Widocznie chce to urwać calkowicie pomimo tego, że miał zostac moim przyjacielem. Ale czy mozna zostac przyjacielem po czyms takim? w sumie o tej przyjaźni (choć) ja marudziłam wiec to mój pomysl. Po co? pewnie żeby nie zerwać tej cieniutkiej nici. Po to, ze może jednak zrozumie, ze to co było (jest?) miedzy nami wcale sie nie wypaliło ? Taka nadzieja zakochanej kobiety. Kiedyś mu powiedziałam, ze jesli kiedyś chciałby wrócic to ja jestem i czekam. Zastanawiam sie czy sa chwile gdy o mnie pomysli, czy jadac autem usłyszy piosenke, która skojarzy mu się ze mną, z nami
? Czy też wymazał mnie cakiem z pamieci i skupił się na układaniu sobie zycia na nowo? Sama nie wiem po co zadaje sobie wciaż pytania, na które nie znam odpowiedzi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz